Infosenter 
OM OSS
Generelt
Din leverandør av high-end produkter for vannsport siden 2005.  Vi spesialiserer oss på «towables», dvs produkter man kan bruke bak en båt, på kabelbane, vinsj etc.  Vi har agentur på Radar Waterskis og Ronix Wakeboards, begge ledende i hvert sitt felt. I tillegg supplerer vi med andre merker for å komplettere utvalget.
 
Vi har et tett samarbeid med noen av Norges største wake- og skiklubber, samtidig som vi også har et stort fokus på produkter til familie og nybegynnere.  Kjøper du en vare hos oss kan du føle deg trygg på at den er av høy kvalitet, gjennomtestet, og at det er mulig å skaffe reservedeler dersom uhellet er ute.
 
OBS! Wakeshop.no drives fra et lager. Vår butikk i Kragerø har et begrenset utvalg varer.  Ønsker du å bestille på Wakeshop.no og hente i butikk anbefaler vi å bestille på vanlig måte, men velge "Hente i Kragerø" ved utsjekk.  Da får du beskjed så fort varen er klar til henting, normalt innen 24 timer. Alle bytter avtales på forhånd.
KONTAKT OSS 
Kontakt info
Telefon: 35985777 (tast 1)
Mail: post@wakeshop.no
 
Adresse:
Marina Service AS
Galeioddveien 7
3770 Kragerø
Skjema
Ditt navn:

Din epost:

Forespørsel: 

Send kopi til min E-post adresse.
  Beskjeden er sendt! Sending feilet!
PRISBETINGELSER 
Priser
Alle våre priser er inklusiv merverdiavgift, men eksklusiv frakt og betalingskostnader (for eksempel oppkravsgebyr) dersom ikke annet er oppgitt. Det er ingen skjulte kostnader eller småordregebyrer på Wakeshop.no. Totalkostnaden for din ordre vil fremkomme før bestilling og inkluderer alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt og emballasje. Alle priser er oppgitt i norske kroner, og vi tar forbehold om at prisendringer kan forekomme. Prisendringer den ene eller andre veien påvirker ikke registrerte bestillinger. Vi kan tilby leveranser til Svalbard, norsk kontinentalsokkel eller andre fjerntliggende norske landområder uten tillegg av merverdiavgift.
Parter
Selger er: Marina Service AS, Galeioddveien 7, 3770 Kragerø, post@marinaservice.no, telefon: 35985777, organisasjons-nummer: 974391716, og blir på følgende sider benevnt som Wakeshop.no, vi eller oss. Kjøper er: den person eller selskap/organisasjon oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir på følgende sider benevnt som deg, du, din eller forbruker.
Lover
Salgsbetingelsene på våre nettsider gjelder for alt av salg av varer og tjenester fra www.wakeshop.no til forbrukere. Salgsbetingelsene utgjør sammen med din bestilling, bekreftet gjennom en ordrebekreftelse, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet. Salgsbetingelsene og annen informasjon på www.wakeshop.no er kun tilgjengelig på norsk. Er du under 18 år kan du bare handle på postoppkrav. Du kan også få en myndig, for eksempel en foresatt, til å foreta handelen for deg. Vi leverer kun til Norge, Svalbard, norsk kontinentalsokkel og andre fjerntliggende norske områder. Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markeds-føringsloven, personopplysningsloven, e-handels-loven og kredittkjøpsloven. Følg lenkene til disse lovene om du vil ha mer informasjon om dine rettigheter og plikter ved kjøp.
BETALINGSBETINGELSER 
Kredittkort (NetAxept)
Å betale med kort hos Wakeshop.no er trygt og enkelt. Vi benytter en norsk løsning fra NetAxept for betaling med Visa og MasterCard. Dette gir rask prosessering av din kortinformasjon, og transaksjonen foregår i sikre former med kryptering. Ingen får fysisk se dine kortdetaljer gjennom betalingsprosessen. Når du legger en ordre hos oss med ditt kort blir det gjort en autorisasjon på kortet ditt. Dette betyr at vi sjekker at kortet er ekte og at det er dekning på det. Vi gjør så en reservasjon, hvor beløpet du handler for blir reservert for sitt bruk. Dette vil si at pengene fremdeles er på kortet ditt, men at de ikke kan røres av andre enn oss så lenge ordren eksisterer. Det er først når vi har klargjort for forsendelse at pengene blir overført fra ditt kort til oss. Ved eventuell kreditering av hele eller deler av en ordre som opprinnelig er betalt med Visa / MasterCard vil krediteringen normalt foretas tilbake til samme kortnummer, og ikke som direkte utbetaling til bankkonto.
Faktura
Firmaer og offentlige institusjoner kan søke om kreditt på Wakeshop.no. Kreditt må være innvilget før bestilling. Når en bruker har fått innvilget kreditt fremkommer dette ved utsjekking. Plasseres det en ordre uten at kreditt er innvilget, sendes denne i postoppkrav og kan ikke gjøres om i etterkant. Firma/organisasjon må være registrert i vår kundedatabase for kredittvurdering. Ved å søke om kreditt, godtar du at vi foretar en kredittsjekk av selskapet. For å søke om kreditt må du sende eksisterende kundenummer sammen med en forespørsel om kreditt til: post@wakeshop.no.
 
 
LEVERINGSBETINGELSER 
Frakt
Wakeshop.no tilbyr ulike fraktmetoder, du velger selv mellom disse i kassen når du plasserer ordren. Den mest vanlige fraktmetoden for våre varer er Posten Servicepakke. Firma/ organisasjoner har andre fraktalternativer enn privatpersoner. Total fraktpris for de ulike alternativene vises før du bestiller. Fraktberegnet vekt er utgangspunktet for beregning av fraktpris, og er den av volumvekt og reell vekt som er høyest. For mer info om volumvekt, se her. For Posten Servicepakke har Wakeshop.no satt en øvre fraktpris på 299,- pr forsendelse, uavhengig av forsendelsens størrelse eller leveringsadresse. Denne gjelder ikke for leveranser til Svalbard, norsk kontinentalsokkel eller andre fjerntliggende norske landområder. Ved uavhentede pakker belastes kjøper med 200,- i tillegg til reell utlagt frakt og eventuelt oppkravsgebyr.
Sporing
Når varene er klargjort for forsendelse fra vårt lager sender vi en leveringsbekreftelse pr E-post til adressen du har oppgitt. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren overtar varen fra oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores. For å spore forsendelsen kan du bruke lenken i leveringsbekreftelsen, pakkesporing direkte fra ordrehistorikken på Min side, eller du kan spore pakken fra www.posten.no. Forsendelser sendt med brevpost kan ikke spores.
Skader
Dersom varen du mottar er skadet som følge av forsendelsen ber vi om at du kontakter oss snarest for å få godkjent en retur. Du må ta med all emballasje og varen til postkontoret der du hentet forsendelsen, og sammen med Posten fylle ut en skademelding. Postens skademelding sendes til Wakeshop.no sammen med den skadede varen og emballasjen. Lovverket henviser til at du gjør ting innen rimelig tid og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet forsendelsen.
RETURBETINGELSER 
Retur
Dersom du ønsker å returnere de kjøpte varer til oss, uansett om det gjelder en reklamasjon eller angrerett, vennligst benytt følgende adresse:

Marina Service AS
Galeioddveien 7
3770 Kragerø

Send ikke varer i postoppkrav da disse ikke vil bli hentet ut. Dersom du ønsker å returnere et produkt på grunn av en feil eller mangel med varen ser vi helst at du kontakter oss på forhånd, på telefon eller E-post, slik at vi får mulighet til å løse problemet raskt og smertefritt. Vår filosofi er å løse eventuelle problemer sammen med kunden. Ingen er tjent med å bruke tid og ressurser på å fylle ut skjemaer eller administrere unødvendige returforsendelser.
Reklamasjon
Hvis det oppdages en feil eller mangel på en vare må forbrukeren innen rimelig tid gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Fristen for å reklamere er allikevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok varen. Dersom varen eller deler av varen er ment å vare vesentlig lenger enn to år utvides reklamasjonsfristen til fem år. Dersom forbrukeren ikke reklamerer i tide tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende. Dersom mottatt vare har feil eller mangler, kan kjøper gjøre gjeldende en rekke mangelsbeføyelser som for eksempel å holde kjøpesummen tilbake, retting, omlevering, prisavslag, heving og erstatning etter kjøpsloven. Ved reklamasjoner skal selger bære alle kostnader forbundet med kjøpet, også utgiftene til returfrakt. Hvis forbrukeren på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som er avtalt med Wakeshop.no, refunderes ikke disse utgiftene.
Angrerett
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for alle våre varer med unntak av produkter i elektronisk format når forseglingen på disse er brutt. Angreretten forutsetter at du senest innen angrefristen, 14 dager etter at du mottar leveransen, gir oss melding om dette. Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene, utvides angrefristen til tre måneder. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg. Du har risikoen for transporten tilbake til oss. Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt inkludert porto for forsendelsen til deg, samt eventuelle gebyrer. Dette gjelder kun når hele kjøpet returneres. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar returen fra deg. Produktet sendes tilbake til oss i original-emballasje, sammen med angrerettskjema. Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet.
Copyright 2024 Wakeshop.no